Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Onsdagen 8 februari

Av aannas - 8 februari 2012 14:15

Idag har jag jobbat hela dagen till 13.20, körde hem till mina pojkar som var lediga idag, åkte nästan direkt ut till stallet, mockade och skulle rida Lucas lite i ridhuset, det var några där som tyckte han såg halt ut, fast jag vet inte han var ju helt ok i söndags både i skogen och i paddocken, kanske har de sprungit i hagen?


Satte in han i stallet igen och körde hem, vi åt mat och M och Jag duschade, la mig när jag skulle natta Albin, kände mig trött och frusen, sov från 19 tiden på kvällen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aannas - 25 juli 2012 09:02

Längesdan jag bloggade nu, tänkte skriva lite då och då bara.   Andra semesterdagen, Albin och Jag sov ända tills 9 idag, vi åt frukost och gjorde oss iordning, sedan tog vi bilen och körde till Tingsryd, först var vi inne i hästaffären köpte ett...

Av aannas - 20 mars 2012 09:51

Denna vecka bestod av jobb som vanligt, vi var och badade på måndagen på Kaskad, Albin är så lycklig och glad i vattnet, dyker och skrattar. Vi var själva Albin och Jag, Mattias jobbade.   Jag red tre gånger denna vecka, började så sakteliga trav...

Av aannas - 20 mars 2012 09:43

Jahapp så ligger jag efter igen med veckobloggandet, egentligen så hände det inte så mycket mer än det gamal vanliga denna vecka, jag jobbade som vanligt.   Lucas blev så att säga friskförklarad av Furieus, det var kanske bara en lätt tillfällig ...

Av aannas - 10 mars 2012 18:50

Hej hopp nu är det dags att skriva lite här igen...försenad som vanligt    vecka 9 var det arbetsvecka som vanligt, jag var på utbildningar i HLR och någon sorts kurs om verktyg, trevligt!!!   Lucas var ok i kroppen men han hade fått någon vrickn...

Av aannas - 1 mars 2012 21:31

Japp nu är jag här igen, lite sent för jag är kass på att logga in här och skriva, få se om jag kommer ihåg något av vad vi gjorde förra veckan.     Jag jobbade iallafall hela veckan och Albin var på dagis, på måndagen var det inget babysim, så A...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards