Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

vecka 7 13 - 19 februari

Av aannas - 19 februari 2012 21:52

Från och med denna vecka bloggardagbokar jag veckovis eftersom jag är så glömsk och glömmer av ;)


Vardagarna började som alltid med jobb, denna vecka har jag varit i DV 60, det har gått bra, kört in verktyg och kört lite olika material.


I måndags fick Albin och Jag äntligen bada i babysimmet, han var så glad idag och dök och skrattade och vi myste i vattnet, nu är det uppehåll vecka 8 men längtar redan till nästa gång.


Tidigare på dagen hade Fureius varit och behandlat  Lucas, så han har stått nu hela veckan, han var litet sned igen, hoppas det inte blir mer, funkar det inte nu eller att det kommer tillbaka skall jag anlita en annan person efter tips från Cathrine, saknar henne i stallet hon var en schysst tjej. :)


Min medryttare eller före detta medryttare valde att rida en annan häst i stallet, besviken är jag både på min stallkollega och på Madicken, men vad fan    vill de inte så skiter jag i det rider väl själv när ja ghar tid då, så får han stå resten .   


Mattias har jobbat sådana tider att Albin och Jag har fått mocka till Lucas hela veckan, men det går bra, vi har ju världens snällaste son och jag tror han gillar att vara i stallet.


I torsdags var jag hos frissan och färgade håret, rödton, blev fint och jag trivs, klippte ur håret lite också.

mattias och Albin var i Blekinge och hämtade en dator han köpt av Björn, och de hälsade på i Silpinge också.


I fredags mockade jag åt Ulrika också, träffade madicken då, var trevligt men inte så mycket mer, är som sagt besviken på henne, det gick ju så bra.


Mina föräldrar har varit barnvakt i helgen både lördag och söndag, i lördags för att jag skulle på årsmöte i stallet, och i söndags för zumbans skull, skönt att dansa lite igen, få se om jag får tummen ur och dansa lite med min zumba dvd jag köpte.


Sitter här och skriver nu på söndagkvällen, skall bre mina mackor eller om jag gör det imorgon och lägger mig istället.


Tack alla för denna veckan, min goa föräldrar som ställer upp för oss, min underbara son för att jag älskar dig och mattias för att jag älskar dig också, jag älskar er alla  


Lucas och Elsa också.   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aannas - 25 juli 2012 09:02

Längesdan jag bloggade nu, tänkte skriva lite då och då bara.   Andra semesterdagen, Albin och Jag sov ända tills 9 idag, vi åt frukost och gjorde oss iordning, sedan tog vi bilen och körde till Tingsryd, först var vi inne i hästaffären köpte ett...

Av aannas - 20 mars 2012 09:51

Denna vecka bestod av jobb som vanligt, vi var och badade på måndagen på Kaskad, Albin är så lycklig och glad i vattnet, dyker och skrattar. Vi var själva Albin och Jag, Mattias jobbade.   Jag red tre gånger denna vecka, började så sakteliga trav...

Av aannas - 20 mars 2012 09:43

Jahapp så ligger jag efter igen med veckobloggandet, egentligen så hände det inte så mycket mer än det gamal vanliga denna vecka, jag jobbade som vanligt.   Lucas blev så att säga friskförklarad av Furieus, det var kanske bara en lätt tillfällig ...

Av aannas - 10 mars 2012 18:50

Hej hopp nu är det dags att skriva lite här igen...försenad som vanligt    vecka 9 var det arbetsvecka som vanligt, jag var på utbildningar i HLR och någon sorts kurs om verktyg, trevligt!!!   Lucas var ok i kroppen men han hade fått någon vrickn...

Av aannas - 1 mars 2012 21:31

Japp nu är jag här igen, lite sent för jag är kass på att logga in här och skriva, få se om jag kommer ihåg något av vad vi gjorde förra veckan.     Jag jobbade iallafall hela veckan och Albin var på dagis, på måndagen var det inget babysim, så A...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards