Alla inlägg den 5 januari 2012

Av aannas - 5 januari 2012 20:15

Ja jag börjar i baktid, bara för att jag känner för det, idag börjar jag min långhelg efter att ha jobbat tre dagar på det nya året, dessa dagar gick bra att jobba, men det är ändå skönt att vara ledig och bara vara hemma hos familjen.


Mattias, min sambo började inte förrän 14.00 så vi bestämde att vi skulle åka till Kaskad och bada med vår son Albin, han älskar ju att bada och vi började med att åka några varv i virveln som det var krut på idag, och bada lite i äventyrsbassängen en stund, efter det så gick vi in i varmvattenbassängen, där myste vi alla tre och Albin dök från kanten många gånger och allt var skoj.


Vi avslutade med två omgångar i bubbelpoolen, varmt och skönt och avkopplande, man vill aldrig gå upp.


Vi fick åka hem direkt för Mattias skulle börja jobba, så vi lagade lite lunch innan, bestående av spaghetti och köttfärssås, Albin vilade en stund på em innan han och Jag for ut till stallet och min häst Lucas, mockade och sedan borstade jag av honom lite, han var så full av blöt lera så det var inte så stor mening att borsta noga.


Sedan åkte vi hem, lekte lite med Albin innan han fick välling och nattades, jag själv satt vid datorn och Tv:n en stund innan jag också nattades :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards