Alla inlägg den 7 januari 2012

Av aannas - 7 januari 2012 20:37

Tjoho!! Idag har det pissregnat nästan hela dagen, kontrast mot den fina dagen igår. Sov till runt 8, Albin också han är duktig på att sova det är så skönt det.


Vi åt frukost alla tre och vi gjorde oss iordning, satte oss i bilen och körde mot Växjö, vi var på Grand samarkand för jag skulle hämta mina linser, vi drog även en runda på Maxi när vi ändå var i närheten, skulle ha en ridkalender, då jag eventuellt kommer få en ny medryttare imorgon, hoppas hoppas allt kommer gå bra när Madicken rider imorgon.  :)


Efter det körde vi upp till Mamma och Pappa åt god kalkonmiddag och god efterrätt, träffade även min bror med familj, Albin var en glad pojke och lekte med sina kusiner, han skötte sig exemplariskt, åt fint och var så snäll, stolta föräldrar är vi Mattias och Jag.


Vi åkte hem för Mattias skulle börja sin jobbjour klockan 18, vi hann byta övedrag på soffan innan.


Mattias stack strax innan 20, jag skippar TV och Gladiatorerna och allt vad som är idag sitter en stund vid datorn och fick bland annat lust att starta upp denna bloggdagbok.

Äter popcorn och dricker en Caribean Kick och lite äcklig Dooleys med annan smak, går väl och lägger mig snart kan tänkas, min älskade lilla som Albin ligger redan gott och snusar i sin kudde, världens bästa son. (L)


Hoppas Mattias får en bra natt på jobbet. Älskar honom så mycket, längtar efter honom.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards