Alla inlägg den 28 januari 2012

Av aannas - 28 januari 2012 19:42

Vaknade till vid 6 tiden, gav Albin välling och vi somnade om till 8.15 ca, vi steg upp och fixade frukost, sedan gjorde vi oss iordning och gick ut och åkte pulka, Albin bara skrattade och tyckte det var skoj.


Vi gick in, jag lagade plättar till Albin och lite till mig själv, mattias skjutsade Ronja till Boda, hon skulle leka med Lina.


Albin vilade en stund, Mattias var hemma och jag körde ut till Lucas, red Försäkringsrundan på en pigg och glad häst, såg en älg gjorde jag också, på kalhygget på Backvägen, samma ställe som sist   


Körde om Ica på hemvägen, köpte grejjer till hemlagad pizza, som jag gjorde när jag kom hem och hade duschat, hade tomat, ost, skinka, salami, svamp, räkor, lök på...  


Vi åt och den blev uppskattad, Albin åt också, pyssade Albin och la honom vid 19.30 tiden, sitter här och skriver nu och skall gå ut till Mattias och TV:n strax för att se Gladiatorerna, vi är väl uppe en stund innan läggdags...    

Av aannas - 28 januari 2012 19:28

Jobbat och slitit idag som alltid på vardagarna, slutade vid 13 idag så jag var hemma och lastade in vagnen och bytte om till delvis hästkläder, sedan hämtade jag Albin på dagis och vi körde direkt mot stallet, Albin somnade i bilen och jag hann mocka och fixa till Lucas medans han sov, efter det körde vi till Ica och handlade lite till middagen, sedan körde vi hem och lekte lite, Albin fick gröt vid halv fem tiden, Mattias var och hämtade Ronja, han kom strax efter 17, vi förberedde och gjorde varma mackor som vi sedan åt.


Därefter tog vi det lugnt vid TV:n, tittade på The Voice bland annat, la oss vid 22 tiden...

Av aannas - 28 januari 2012 19:24

Idag har jag jobbat som vanligt och hämtade Albin, vi körde hem direkt idag, Madicken hade hand om Lucas, han hade varit extra tjurig idag tyvärr, men hon har bestämt att rida lektion med honom på onsdag, hoppas det går bra.


Hemma tvättade vi lite och bara tog det lugnt, lekte lite, vi lagade ärtsoppa som vi åt, mattias jobbade och fick jobba över till klockan 21.00, bra att han har att göra.  


La Albin vid 19 tiden, sedan satt jag vid datorn på kvällen, när Mattias kom hem åt han lite sedan åt vi upp semlorna jag köpt tidigare idag.


Vi la oss vid 22 tiden...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards