Alla inlägg den 6 januari 2012

Av aannas - 6 januari 2012 20:15

Idag sov vi till 8.20 Albin och jag, Mattias hade varit uppe en stund, men vi åt iallafall frukost alla tre.


Jag stack ut till stallet och red en runda, kallad Försäkringsrundan, lyckades få med en annan stallkamrat på stor häst, det blev fullt ös och en härlig runda, det var lite kallt, några minusgrader, men solen lyste från en klarblå himmer så det var ett helt underbart vinterväder, förutom att det fattades snö.

 Lucas var pigg och glad och brallade lite lagom :D


Fick väcka mina pojkar när jag kom hem, de tog en lite tupplur medan jag var iväg, vi lagade mumsig middag bestående av fläskkotletter, sås och potatis. Albin åt jättebra.


Tog en promenad till Ica efter maten, handlade lite livsnödvändigt, typ mjölk :D

Mattias jobbade natten så han drog iväg runt 18 tiden, Albin och jag lekte lite men han var så trött redan vid 19 så det fick bli pyjamas och välling och natti natti då.

Själv satt jag uppe vid TV och "mölade" popcorn tills Mattias kom hem.

Vi vilade en stund vid Tv:n innan jag gick och la mig vid 22.30 tiden.

mattias fick vara ute och jobba på natten till cirka 04, ja han kör taxi.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards