Alla inlägg den 15 januari 2012

Av aannas - 15 januari 2012 17:27

Sov länge idag, även Albin, han fick välling vid halv sju  sedan sov vi till strax innan 9, vi åt frukost och gjorde oss iordning.

Mattias ordnade lite med sina papper på förmiddagen och jag lekte lite med Albin, vi körde in till ÖB, jag köpte bland annat gardiner som jag hade sett i deras blad, de var fina med tulpaner på, sedan lite andra förnödenheter såsom wc medel och tvål.


Körde hem sedan, stekte pannkakor för hela slanten, 20 st blev det, men de gick åt, efter det körde jag ut till stallet, red en runda i skogen, Granlundavägen, kallt men skönt att komma ut lite, ladda batterierna.

Pratade med Maria om jag kunde få låna Texas någongång, om Madicken och Jag skulle rida ut, det skulle kunna gå bra, så jag får väl prova i ridhuset först så att bromsen fungerar   


Nu är jag hemma igen, håller på med maten, det blir potatis och fläskkotletter idag, Mattias håller på att koka de i öl, få se om det blit gott!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards